F.H. AKMA

Gry

Niektóre pozycje maja zwinięte opisy. Aby wyświetlić szczegóły produktu kliknij w jego obszarze. Nie wyświetlaj więcej.

Kategoria:

Battleborn

Battleborn to nowatorski FPS, który stosuje pewne rozwiązania rodem z gatunku MOBA. Mamy tu do czynienia z dziełem zespołu Gearbox Software, doświadczonego producenta pierwszoosoobowych strzelanin (spod jego ręki wyszły m.in. serie Brothers in Arms i Borderlands). Gra ukazuje nam wizję świata, w którym mroczna siła, znana jako Varelsi, doprowadziła do zagłady wszystkich gwiazd we wszechświecie poza jedną. Floty pięciu pozbawionych domu frakcji – urwanych z najprzeróżniejszych bajek – spotykają się w tym ostatnim ocalałym systemie słonecznym o nazwie Solus i bronią go przed zniszczeniem przez złych Varelsi. Battleborn oferuje dwie zasadnicze formy rozgrywki – kooperacyjną kampanię fabularną dla maksymalnie pięciu osób oraz zwykłe potyczki wieloosobowe. Te drugie występują w rozmaitych trybach. Jednym z nich jest Incursion, w którym dwie pięcioosobowe drużyny, wspierane przez dziesiątki droidów („minionów”), próbują przebić się przez wrogie fortyfikacje i zdewastować kryjące się za nimi bazy. Podczas meczu postacie zbierają doświadczenie i zdobywają kolejne poziomy w ramach systemu helix. Przy każdym awansie wybieramy jedną z kilku modyfikacji naszych podstawowych zdolności; na 7. poziomie otrzymujemy umiejętność ostateczną („ulti”). Po zakończeniu meczu rozwój ulega zresetowaniu. Oprócz tego występuje tu ogólna progresja konta, wyrażająca się odblokowywaniem nowych postaci za sukcesy w pojedynkach i w kampanii oraz zdobywaniem wirtualnej waluty, służącej do nabywania takich dóbr, jak „skórki”. W grze nie zabrakło również możliwości kolekcjonowania przedmiotów dodających różne bonusy, w które wyposażamy nasze postaci przed meczem czy misją kampanii fabularnej. Na koniec warto zaznaczyć, że w odróżnieniu od wielu gier z przypiętą etykietką przedstawiciela gatunku MOBA, Battleborn nie jest oparty na modelu płatności free-to-play – to „normalna”, płatna produkcja AAA, choć niepozbawiona wprowadzonych po premierze mikropłatności, pozwalających kupować elementy kosmetyczne (np. specjalne skórki dla postaci).

12 12 12

Kategoria: Strzelanki
Ilość graczy: 1-2 graczy
Stan: Nowa

Wyświetl film

Bloodborne

Klasyczne RPG akcji japońskiego studia From Software. Tytuł jest autorską produkcją Hidetakiego Miyazakiego, twórcy legendarnego Demon's Souls oraz serii Dark Souls. Według twórców, Bloodborne należy traktować jako duchowego następcę serii Dark Souls oraz poprzednich i mniej znanych gier studia From Software, takich jak King's Field, które ukazały się na konsolach PlayStation i PlayStation 2. Tytuł powstaje w ścisłej współpracy z firmą Sony Computer Entertainment. W przeciwieństwie do poprzednich dzieł japońskiego dewelopera, rozgrywających się w quasi-średniowiecznych realiach, Bloodborne przenosi graczy do mrocznego świata fantasy, zrealizowanego w XIX-wiecznej wiktoriańskiej stylistyce. Akcja gry rozgrywa się w przytłaczającym i ponurym Yharnam. Mieszkańców tej nieprzyjaznej metropolii dotknęła tajemnicza plaga, zamieniająca ludzi w oszalałe i przerażające bestie. Miasto pełne jest ukrytych ścieżek, skrótów i ślepych uliczek, mogących okazać się dla nas śmiertelnym zagrożeniem. W trakcie rozgrywki będziemy odkrywać kolejne tajemnice Yharnam, starając się dowiedzieć kto lub co odpowiada za zarazę. Model rozgrywki w Bloodborne wyda się znajomy wszystkim fanom serii Souls. Mamy do czynienia z RPG akcji przedstawionym z perspektywy trzeciej osoby, którego system walki oraz poziom trudności stanowi duże wyzwanie dla wielu graczy. Decyzja o przeniesieniu akcji do dużego miasta i XIX-wiecznych realiów otworzyła twórcom zupełnie nowe możliwości oraz pozwoliła na wprowadzenie nowatorskich rozwiązań w mechanice rozgrywki. Rozpoczynając przygodę tworzymy od podstaw własną postać. Gracze dysponują dwoma rodzajami uzbrojenia, dzierżonymi w lewej i prawej ręce. W lewej trzymamy broń palną, której duża siła ognia równoważona jest długim czasem ładowania. Prawą ręką dzierżymy broń białą, taką jak np. przypominający piłę ogromny tasak, którego możemy używać na różne sposoby. Ponieważ bohater nie posiada tarczy, naszą główną metodą obrony jest parowanie ciosów, uniki oraz szybkie kontrataki. Bloodborne napędza nowy silnik, przystosowany do współpracy z PlayStation 4. Dzięki dużej mocy konsoli, autorzy byli w stanie zaimplementować wysokiej jakości efekty graficzne, a także ulepszyć symulację fizyki obiektów oraz zwiększyć rozmiary świata. Gra działa w rozdzielczości 1080p i prędkości 30 klatek na sekundę.

12 12 12

Kategoria: RPG
Ilość graczy: 1 gracz
Stan: Uzywana

Wyświetl film

Destiny: The Taken King

The Taken King to trzeci oficjalny dodatek DLC do gry Destiny, która zadebiutowała na platformie PlayStation 4 we wrześniu 2014 roku. Rozszerzenie zostało opracowane przez twórców gry podstawowej oraz kultowego cyklu Halo – studio Bungie Software. Fabuła dodatku koncentruje się wokół postaci Oryxa – ojca Croty, boga rasy Hive, któremu stawialiśmy czoła w pierwszym DLC The Dark Below. Wraz z nowym przeciwnikiem w grze pojawia się armia “porwanych” – znani do tej pory wrogowie, ale dysponujący zestawem zupełnie nownych zachowań, nowa, ogromna lokacja – The Dreadnaught oraz mnóstwo misji, sekretów, wyzwań i wyposażenia. Największym wyzwaniem dla graczy jest nowy, kooperacyjny raid, podczas którego odwiedzamy niedostępne wcześniej lokacje na wspomnianym The Dreadnaught – kosmicznej twierdzy Oryxa. Jedną z najważniejszych nowości wprowadzonych wraz z The Taken King jest pojawianie się trzeciej subklasy dla każdego z dostępnych w grze archetypów. Dzięki temu klasa Titan wzbogaciła się o nowy atak za pomocą ciężkiego młota bojowego, Hunter otrzymał do dyspozycji unikalny łuk energetyczny, zaś Warlock uzyskał zdolność posługiwania się elektrycznością. Destiny: The Taken King na PlayStation 4 oferuje w sumie około setki wieloetapowych questów, 3 zadania typu Strike oraz 7 map, przeznaczonych do rywalizacji sieciowej.

12 12 12

Kategoria: Akcja
Ilość graczy: 1 gracz/multiplayer
Stan: Uzywana

Wyświetl film

Fallout 4

Fabuła Fallouta 4 rozpoczyna się na przedmieściach amerykańskiego Bostonu, na kilka chwil przed tragicznym w skutkach wybuchem nuklearnym. Podczas krótkiego wstępu poznajemy rodzinę bohatera i kreujemy naszą postać (mężczyznę lub kobietę), dokonując zmian w wyglądzie zewnętrznym oraz przydzielamy punkty umiejętności. Chwilę później następuje wspomniany wybuch, po którym nasz protagonista trafia do przeciwatomowego schronu nr 111. Akcja właściwa zaczyna się 200 lat później, kiedy kontrolowana przez nas postać wychodzi ze schronu na powierzchnię i rozpoczyna walkę o przetrwanie w nieprzyjaznym, postapokaliptycznym środowisku. Naszym głównym zadaniem jest odnalezienie pozostałych członków rodziny. W zależności od indywidualnych preferencji, akcję w Fallout 4 w wersji na PlayStation 4, obserwujemy z perspektywy pierwszo- lub trzecio-osobowej, a mechanika rozgrywki bazuje w znacznej mierze, na rozwiązaniach znanych graczom z Fallouta 3. W grze powracają m.in. tak charakterystyczne elementy serii, jak system atrybutów S.P.E.C.I.A.L., czy system celowania V.A.T.S., pozwalający na precyzyjne oddanie strzału w wybraną część ciała przeciwnika. W produkcji pojawia się także możliwość przygarnięcia psa lub połączenia sił z innymi postaciami, którym w toku rozgrywki możemy wydawać proste polecenia. Celem nadrzędnym, jaki postawili sobie twórcy, stała się jednak absolutna swoboda, tak więc to od gracza zależy to, gdzie się uda i w jaki sposób jego poczynania wpłyną na dalszy rozwój fabuły. W porównaniu do poprzednich odsłon serii, wydatnemu rozbudowaniu uległ system rzemiosła, pozwalający m.in. na recykling elementów otoczenia i wykorzystanie ich do stworzenia zupełnie nowych przedmiotów, a nawet całych budynków, które pełnią rolę schronienia dla bohatera oraz innych ocalałych. W grze dostępnych jest kilkadziesiąt bazowych typów broni, z których każdą poddać możemy setkom unikalnych modyfikacji. W Falloucie 4 powraca też w udoskonalonej formie znany fanom serii organizer o nazwie PipBoy, w którym oprócz całego centrum zarządzania znajdziemy m.in. także proste gry – oczywiście o ile odnajdziemy na pustkowiach odpowiadające im dyski.

12 12 12

Kategoria: RPG
Ilość graczy: 1 gracz
Stan: Uzywana

Wyświetl film

Fifa 14

Gracze ponownie mają okazję pokierować zawodnikami ulubionych drużyn piłkarskich z całego świata walcząc w meczach towarzyskich, ligowych czy pucharowych. Tym razem w bazie danych znalazły się nazwiska ponad 15 tys. piłkarzy z kilkudziesięciu krajów. Podobnie jak w poprzednich odsłonach cyklu nie zabrakło wielu licencjonowanych klubów z najbardziej prestiżowych lig. Dostępne opcje rozgrywki pozwalają na rywalizację z komputerową sztuczną inteligencją lub żywymi przeciwnikami. Zgodnie z kreowanym od kilku lat trendem, twórcy zadbali również o bogactwo funkcji społecznościowych związanych m.in. z sieciowym modułem EA Sports Football Club. Rozgrywka w FIFA 14 bazuje na rozwiązaniach znanych z wcześniejszych odsłon cyklu, choć swoim zwyczajem deweloperzy pokusili się także o szereg innowacji, mających na celu podnieść atrakcyjność zmagań na wirtualnych boiskach piłkarskich. Edycja gry na PS4 korzysta z dobrodziejstwa silnika EA Sports Ignite, dzięki któremu możemy zaobserwować zdecydowanie bardziej szczegółowe animacje zawodników generowane w czasie rzeczywistym oraz realistycznie wyglądające kolizje pomiędzy piłkarzami. Ponadto grafika wyświetlana jest teraz w rozdzielczości Full HD, jak również dokonano znacznych zmian w pozaboiskowej oprawie spotkań. Next-genowa FIFA to także poważnie zmieniona fizyka piłki, dzięki czemu zachowuje się ona bardziej realistycznie i przewidywalnie. Ulepszeniu uległa również kontrola futbolówki, wymagająca od gracza precyzji w przekazywaniu piłki i jej przyjęciu. Gruntownie przemodelowano również system oddawania strzałów. Piłkarze – jeśli tylko mają ku temu sposobność - dostosowują krok, prędkość i kąt podejścia pod piłkę, aby oddać jak najlepsze uderzenie w kierunku bramki przeciwników.

12

Kategoria: Sportowe
Ilość graczy: 1-4 graczy
Stan: Uzywana

Wyświetl film

Fifa 15

FIFA 15 stanowi dwudziestą drugą główną odsłonę legendarnego cyklu symulatorów piłkarskich. Tak jak dotychczas, za stworzenie tytułu odpowiada studio EA Sports. Rozgrywka koncentruje się na tym samym, co zawsze – kierując wybraną drużyną piłkarską, toczymy 90-minutowe spotkania na murawie i staramy się strzelić przeciwnikowi więcej bramek, niż on wbije nam. Dostępne są różnorodne formy rozgrywki – od trybu kariery menedżera, poprzez pojedyncze spotkania i sezony, po kilka ciekawych modułów online, z platformą EA Sports Fooball Club na czele. Nie zabrakło także funkcjonującego od kilku odsłon trybu Zostań Gwiazdą, gdzie nasza kontrola ogranicza się do pojedynczego zawodnika, którego prowadzimy po szczeblach sportowej kariery. Rzecz jasna, nie zabrakło pewnych zmian względem FIFA 14. Dołożono starań, by jeszcze bardziej zbliżyć się do ideału, jeśli chodzi o realizm spotkań piłkarskich – dodano nowe zestawy animacji odzwierciedlających reakcje zawodników na boisku, zmieniono także sposoby prezentacji pozaboiskowej oprawy spotkań. Twórcy zaserwowali nam także większą ilość opcji taktycznych, umożliwiających m.in. sławne „parkowanie autobusu” czy też przetrzymywanie piłki w narożnikach boiska. Zauważalnie poprawiono też zachowanie obrony, która jest znacznie bardziej nastawiona na wspólną grę całej formacji aniżeli indywidualne pojedynki z przeciwnikami. Wyeliminowano także pewne błędy techniczne, znane z poprzedniczki, oraz dodano szereg nowych licencji ligowych czy drużynowych.

12 12

Kategoria: Sportowe
Ilość graczy: 1-4 graczy
Stan: Uzywana

Wyświetl film

FIFA 16

W porównaniu do edycji z poprzednich lat, FIFA 16 oferuje stosunkowo duży zestaw nowości i ulepszeń. Jedną z największych jest zaś pojawienie się narodowych reprezentacji kobiecej piłki nożnej. W grze udostępniono łącznie dwanaście żeńskich zespołów, takich jak Australia, Brazylia, Kanada, Chiny, Anglia, Francja, Niemcy, Włochy, Szwecja, Meksyk, Hiszpania oraz Stany Zjednoczone. Drużynami kobiecymi bawić możemy się jednak wyłącznie w trybie meczu towarzyskiego (solo lub przez internet) oraz turnieju jednoosobowego. Niemożliwym jest także rozgrywanie spotkań między mężczyznami a kobietami. Kolejna porcja zmian dotknęła popularnego trybu FIFA Ultimate Team, który teraz nosi nazwę Ultimate Team Draft. Zakres modyfikacji dotknął przede wszystkim procesu tworzenia nowej drużyny, który w porównaniu do poprzednich odsłon serii uległ znacznemu uproszczeniu. Przystępując do rozgrywki wybieramy jedną z dostępnych formacji, kapitana drużyny i obsadzamy poszczególne pozycje, mając do dyspozycji po pięciu losowych piłkarzy na każdej z nich. Tak sformowaną drużyną możemy wziąć udział w turnieju, rywalizując ze sztuczną inteligencją, bądź innymi graczami. Zwycięstwo w zawodach zaowocuje zdobyciem określonej puli nagród, jednak sam udział wymaga wniesienia wpisowego (w postaci monet, punktów FIFA lub żetonów Draft). W FIFA 16 nowości pojawiły się także w trybie kariery. Deweloperzy z EA Sports wprowadzili możliwość rozgrywania turniejów przedsezonowych, które mają pomóc w wypracowaniu odpowiedniej taktyki oraz doborze składu. Poza tym możemy również wziąć udział w treningu, w trakcie którego podniesiemy umiejętności nie tylko zawodników, ale także własne. W kolejnej odsłonie serii skupiono się też dosyć mocno na dopieszczeniu gameplayu i usprawnieniu sztucznej inteligencji poszczególnych zawodników oraz całej drużyny. Twórcy oddali do naszej dyspozycji większe możliwości kontrolowania piłkarzy grających z tyłu, dzięki czemu możemy ich lepiej wykorzystywać zarówno do konstruowania ataków, jak i momentalnie cofać do obrony. Zawodnicy dostali łącznie 25 nowych opcji związanych z poruszaniem się, wśród których wymienić warto m.in. możliwość wyznaczania długości wślizgu, bądź przerwania animacji atakowania piłki przez przeciwnika. Komputerowa SI znacznie lepiej reaguje na nasze poczynania, umożliwiając tym samym tworzenie bardziej składnych akcji. W grze pojawił się nowy system podań, dzięki któremu możemy wykonywać szybkie i krótkie podania w trudno dostępne miejsca. Zmiany dotknęły także dryblingu, który pozwala decydować nie tylko jak, ale i kiedy chcemy dotknąć piłki. Co ciekawe, system ten stworzony został we współpracy ze słynnym piłkarzem Lionelem Messim.

12

Kategoria: Sportowe
Ilość graczy: 1 - 4 graczy
Stan: Uzywana

Wyświetl film

Madden NFL 25

Madden NFL 25 to 29. odsłona najpopularniejszego cyklu sportowych symulacji futbolu amerykańskiego w historii gier wideo. Z okazji jubileuszu 25-lecia serii wydawca zdecydował się zmienić tradycyjną numerację wskazującą na rok produkcji (np. Madden NFL 13 – 2012 r., Madden NFL 08 – 2007 r. itd.), wprowadzając do tytułu liczbę 25. Wzorem wcześniejszych gier z cyklu, Madden NFL 25 pozwala graczom pokierować zawodnikami ulubionych zespołów futbolu amerykańskiego. Licencja największej amerykańskiej ligi futbolowej – NFL (National Football League) umożliwiła twórcom wykorzystanie autentycznych nazw drużyn i nazwisk zawodników z sezonu 2013/2014 oraz wcześniejszych. Tradycyjnie już twórcy zadbali o wiele wariantów zabawy, zarówno w trybie jedno- jak i wieloosobowym. Gracze mogą więc rozegrać szybki mecz przeciw komputerowej sztucznej inteligencji lub z żywym przeciwnikiem, wziąć udział w jednym z turniejów albo rozegrać pełen sezon. W trakcie meczów istnieje możliwość kontrolowania poczynań każdego z zawodników na boisku, a także wyboru odpowiedniego ustawienia drużyny, określenia taktyki czy dokonywania zmian w składzie. Madden NFL 25 w wersji na konsole ósmej generacji (Xbox One i PlayStation 4) korzysta z nowego silnika Ignite. Nowa technologia przełożyła się nie tylko na bardziej szczegółową grafikę oraz płynniejsze animacje, ale także pozwoliła znacząco podnieść realizm zachowań zawodników kontrolowanych przez AI. Zadbano również o rozbudowane funkcje społecznościowe związane z usługą Madden Ultimate Team oraz systemem Madden Share.

12

Kategoria: Sportowe
Ilość graczy: 1 gracz/multiplayer
Stan: Uzywana

Wyświetl film

Pro Evolution Soccer 2017

Produkcja stara się jak najwierniej odwzorowywać prawdziwe spotkania piłkarskie, aczkolwiek zgodnie z duchem cyklu, zabawa łączy elementy zręcznościowe z odrobiną strategii. Względem odsłony z 2015 roku, w Pro Evolution Soccer 2017 pojawiło się wiele usprawnień. Jednym z nich jest system Precise Pass, odpowiedzialny za zachowanie piłki podczas podań. Wymaga on precyzji oraz wyczucia odpowiedniej pozycji i momentu, w którym najlepiej jest posłać piłkę w stronę kolegi z drużyny. Z kolei Real Touch odtwarza kontrolowanie futbolówki przez rożnych zawodników. Zmiany związane z samą piłką to nie wszystko, gdyż deweloper wprowadził również nowości w sferze taktycznej. Oprócz możliwości ustawiania zaawansowanej strategii (system zwie się Advanced Instructions), umożliwiono także natychmiastowe zmienianie „nastawienia” drużyny (Total Team Control) pomiędzy ofensywnym a defensywnym. Pozwala to na błyskawiczne dostosowywanie się do zaistniałych sytuacji. Dodatkowo pojawiły się nowe opcje przy rzutach rożnych. Wszystko to uzupełniają także bramkarze, którzy doczekali się szeregu nowych animacji, ruchów i zachowań, dzięki czemu są prawdopodobnie najbardziej wymagającymi przeciwnikami „snajperów” w historii serii. W Pro Evolution Soccer 2017 dostępne są rozmaite tryby single i multiplayer. Wśród nich znajduje się oczywiście myClub, czyli zabawa w budowanie własnego zespołu, którym rozgrywamy spotkania z ekipami innych graczy lub z SI. Podczas rozgrywki można korzystać z pomocy skautów, wymaganych do podpisywania kontraktów z nowymi zawodnikami. Oprócz tego warto analizować statystyki przeciwników, bo ułatwia to dobór odpowiedniej taktyki na kolejne spotkania. Oczywiście nie zabrakło także Master League, a więc popularnego trybu, w którym rywalizujemy z innymi zespołami o tytuł najlepszej drużyny. Deweloperzy wprowadzili jednak do niego kilka nowości, w tym usprawniony system negocjacji i transferów czy też bardziej zróżnicowany rozwój graczy. Wszystko to uzupełnia zmodernizowany samouczek i rozmaite opcje treningowe, pozwalające podszkolić się zarówno nowym graczom, jak i starym wyjadaczom.

12

Kategoria: Sportowe
Ilość graczy: 1-4 graczy
Stan: Uzywana

Wyświetl film

Shadow Warrior

Shadow Warrior to remake gry pod tym samym tytułem, stworzonej przez zespół 3D Realms w 1997 roku. Za nową odsłonę odpowiada studio Flying Wild Hog, polski deweloper znany z FPS-a w futurystycznych klimatach o nazwie Hard Reset. W skład studia wchodzą ludzie, którzy pracowali przy takich tytułach, jak Painkiller, Wiedźmin 2 czy Bulletstorm. Akcja tytułu przenosi nas na Daleki Wschód, gdzie odwiedzimy pokryte śniegiem góry, podziemia porośnięte trawą czy ogrody w japońskim stylu. Historia opowiada losy Lo Wanga, mistrza sztuk walki, który został zatrudniony przez Zilla Enterprises, by odnaleźć legendarne ostrze zwane Nobitsura Kage. Bohater odkrywa związek mistycznej broni ze starożytnymi bogami z innego świata, a rzeczywistość opanowują demony z piekła rodem. Celem Wanga jest wysłanie ich z powrotem w ciemną otchłań i odkrycie prawdy kryjącej się za inwazją istot nie z tej ziemi. W tym zadaniu pomaga mu Hoji, wygnana dusza z tajemniczej krainy Starożytnych. Pod względem rozgrywki gra przypomina pierwowzór, a zatem najwięcej czasu spędzamy na wybijaniu w pień hord przeciwników. Tytuł jest strzelaniną FPP w starym, arcadowym stylu, w której równie duży nacisk położono na walkę za pomocą broni białej. Lo Wang używa zatem zarówno różnego kalibru spluw, jak i wyposażenia charakterystycznego dla wojowników ninja: śmiercionośnej katany czy shurikenów. Twórcy wykorzystali sprawdzone rozwiązania również w pomniejszych elementach budujących rozgrywkę - system leczenia opiera się na apteczkach, a bohater nie został w żadnym stopniu ograniczony limitem noszonej broni. Ważnym aspektem jest system rozwoju postaci. W grze występują trzy rodzaje zasobów, które pozwalają na spersonalizowanie bohatera. Pierwszy z nich to gotówka, drugi kryształy ki, trzeci zaś to punkty karmy. Pieniądze pozwalają na modyfikowanie posiadanej przez Lo Wanga broni oraz dokupywanie amunicji. Kryształy ki i punkty karmy umożliwiają zaś rozwój umiejętności oraz mocy ki Lo Wanga (np. regeneracja zdrowia, niezwykła mobilność, oszałamianie przeciwników) i to właśnie ten element w największym stopniu pozwala spersonalizować doświadczenia płynące z rozgrywki. Oprawa audiowizualna Shadow Warriora stoi na wysokim poziomie. Zadbano o dużą liczbę szczegółów, wiele elementów otoczenia jest podatnych na zniszczenia, a twórcze podejście do destrukcji zapewnia sporą przewagę w walce. Da się na przykład podprowadzić wroga w pobliże samochodu i wysadzić pojazd albo wpuścić przeciwników pomiędzy łatwopalne beczki i jednym celnym strzałem spowodować reakcję łańcuchową.

12 12 12 12

Kategoria: Akcja
Ilość graczy: 1 gracz
Stan: Nowa

Wyświetl film

The Elder Scrolls V: Skyrim Special Edition

Akcja gry The Elder Scrolls V: Skyrim Special Edition toczy się 200 lat po wydarzeniach opowiedzianych w grze Oblivion. Podczas zabawy wcielamy się w jednego z ostatnich żyjących dovahkiinów, czyli istot wladających językiem smoków. Do niedawna wydawało się, że potężne monstra są już tylko wspomnieniem, ale pewnego dnia pokryte łuskami bestie znów zaczynają pojawiać się na niebie i wygląda na to, że ziszcza się przepowiednia o nadejściu Alduina, smoczego boga i Pożeracza Światów. Gracz ma oczywiście za zadanie powstrzymać nadciągającą apokalipsę, choć po drodze przyjdzie mu uwikłać się w dziesiątki mniejszych i większych konfliktów, nękających tytułową krainę Skyrim. Zabawę w The Elder Scrolls V: Skyrim Special Edition na PlayStation 4 zaczynamy od stworzenia naszego wirtualnego alter ego. Do wyboru jest dziesięć różnorodnych ras, brak natomiast podziału na klasy – wraz z postępami w zabawie nasza postać rozwija po prostu te zdolności, z których korzysta. Po przejściu na kolejny poziom można samodzielnie zwiększyć jedną z trzech podstawowych cech – magię, wytrzymałość i zdrowie. System umiejętności i czarów w Special Edition jest taki sam, jak w oryginale. Skille są więc podzielone na czytelne grupy, np. biegłość w broniach jednoręcznych czy dwuręcznych. Dodatkowo nasz bohater ma pewne wrodzone zdolności jako dovahkiin: po pokonaniu smoka przejmuje jego duszę, dzięki ktorej może wykonywać tak zwane Krzyki. Za ich pomocą możemy spowolnić czas, odepchnąć przeciwników niewidzialną energią, a nawet wezwać na pomoc sprzymierzonego smoka. Te potężne umiejętności otrzymujemy po odnalezieniu pradawnych słów, ukrytych w rozmaitych zakamarkach Skyrim. W The Elder Scrolls V: Skyrim Special Edition wykorzystano ten sam dynamiczny, ale wymagający myślenia taktycznego system walki. Każdej z dłoni bohatera można przypisać broń, tarczę lub zaklęcie. W ten sposób tworzymy wiele kombinacji, łącząc np. czar ofensywny w jednej ręce z mieczem w drugiej. Bezpośrednie starcia polegają nie tylko na bezmyślnym wciskaniu klawiszy, ale odpowiednim manewrowaniu bohaterem, unikaniu lub parowaniu ciosów i powalaniu przeciwników. Herosi mogą z łatwością stracić równowagę i wystawić się na uderzenia wrogów. Postać gracza potrafi też wyprowadzać efektowne ciosy kończące. Gdy znudzi nam się ratowanie świata, możemy odpocząć przy bardziej przyziemnych czynnościach. W The Elder Scrolls V: Skyrim Special Edition można m. in. polować, wykuwać bronie w kuźni, gotować, wydobywać surowce w kopalniach, a nawet zbudować własny dom, wziąć ślub i adoptować dziecko. Udostępnione w ramach dodatków poboczne minikampanie fabularne pozwalają również stawić czoła potężnym wampirzym lordom, a także pierwszemu dovahkiinowi.

12 12

Kategoria: RPG
Ilość graczy: 1 gracz
Stan: Uzywana

Wyświetl film

Until Dawn

Until Dawn to trójwymiarowa gra przygodowa zrealizowana w konwencji horroru. Głównymi bohaterami tytułu są nastolatkowie, przebywający w odciętym od świata miejscu w górach. Zebrali się oni w rocznicę tajemniczego zaginięcia ich przyjaciółki z klasy, by raz na zawsze zapomnieć o tej ciążącej nad nimi sprawie. Sielanka dość szybko zmienia się w koszmar i osiem osób musi teraz walczyć o życie. Akcję obserwujemy z perspektywy trzeciej osoby, a rozgrywka przypomina to z czym mieliśmy do czynienia w Heavy Rain od studia Quantic Dream. Podczas zabawy uczestniczymy bowiem w kolejnych scenkach, podczas których dokonujemy rozmaitych wyborów, w stylu schować się, czy uciec, zaatakować, czy przemknąć obok wroga niezauważonym itd. Każda decyzja wpływa na dalszy przebieg zabawy, a od czasu do czasu stajemy przed ważnymi dylematami, które w znaczący sposób wpływają na całą historię. Momenty te sygnalizowane są ikoną motyla, dlatego też system ten nazwano Efektem Motyla. Until Dawn nie wybacza błędów, w związku z czym podejmowane wybory są ostatecznymi. Jeżeli więc dokonamy nieodpowiedniej decyzji i kierowana przez nas postać zginie, to żegnamy się z nią na stałe. W grze możliwa jest nawet sytuacja, w której wszyscy bohaterowie umierają. Dzięki takiemu podejściu do rozgrywki, produkcja oferuje setkę rozmaitych zakończeń. Tytuł napędzany jest przez technologię użytą w grze Killzone: Shadow Fall, dzięki czemu oprawa graficzna produkcji stoi na wysokim poziomie. Warto także wspomnieć, że fabuła została stworzona we współpracy dwóch filmowych scenarzystów horrorów – Larry’ego Fassendena (Ostatnia zima, Habit) oraz Grahama Reznicka (Plaga wampirów, I Can See You).

12 12 12

Kategoria: Horrory
Ilość graczy: 1 gracz
Stan: Uzywana

Wyświetl film

Watch Dogs

Watch Dogs to gra akcji z otwartym, nafaszerowanym technologicznymi nowinkami Chicago, w której najpotężniejszą bronią bohatera stają się umiejętności hakerskie. Jest to dzieło kilku studiów, którymi przewodniczy Ubisoft Montreal, znane z takich serii jak Assassin’s Creed, Tom Clancy’s Rainbow Six czy Far Cry. Na potrzeby tej produkcji stworzono nowy silnik Disrupt, pozwalający na stworzenie tętniącego życiem, szczegółowego miasta. Wcielamy się w postać byłego przestępcy imieniem Aiden Pearce, czyli antybohatera, który jest ekspertem we włamywaniu się do systemów elektronicznych. Dzięki temu potrafi, bagatela, wywołać karambol poprzez manipulację światłami na skrzyżowaniu, podłączyć się do miejskiego systemu monitoringu czy włamać do telefonu mijanej osoby, aby dowiedzieć się czegoś więcej na jej temat i na przykład zaingerować w przebieg jej codziennego życia (uratować przed złodziejaszkiem, wykraść pieniądze z konta itp.). Talenty Pearce'a pozwalają mu na kontrolowanie prawie każdego elementu otaczającego go nowoczesnego świata. Dokonywanie tego wszystkiego jest możliwie dzięki obecności Centralnego Systemu Operacyjnego, czyli ctOS. Rozwiązanie to podłączyło do jednej sieci infrastruktury zarządzające m.in. zasilaniem, miejskim metrem, sygnalizacją świetlną i kamerami monitoringu. W rezultacie metropolie kontrolowane są przez komputery, będące własnością prywatnych firm. Korporacje te wykorzystują swoją pozycję do gromadzenia ogromnych ilości danych na temat każdego obywatela. Aby przejąć kontrolę nad daną dzielnicą, wystarczy znaleźć lokalną centralę ctOS i zdobyć potrzebne kody dostępu. Gra oferuje świat o otwartej strukturze, w którym każdy element podłączony do Centralnego Systemu Operacyjnego stanowi potencjalną broń. Wszystko to nie oznacza wcale, że Aiden jest słabeuszem przyklejonym do ekranu komórki. Wprost przeciwnie, bohater doskonale radzi sobie również z fizyczną przemocą i jest w stanie rozprawić się ze znacznie liczniejszymi siłami wroga. W trakcie starć korzysta zarówno z broni palnej (od zwykłego pistoletu aż po bazookę), materiałów wybuchowych domowej roboty, jak i technik walki w zwarciu. Przeżycie ułatwia mu również system osłon.

12 12 12 12

Kategoria: Akcja
Ilość graczy: 1 gracz
Stan: Nowa

Wyświetl film

WWE 2K15

WWE 2K15 to kolejna edycja popularnej gry sportowej, poświęconej kontrowersyjnej lecz szalenie widowiskowej dyscyplinie, jaką jest wrestling. Seria została zapoczątkowana jeszcze w 2002 roku grą WWE Raw, a jej wydawcą była przez długie lata firma THQ. Po jej bankructwie, prawa do marki przejął w 2013 roku koncern Take-Two Interactive, przekazując kolejne części cyklu w ręce 2K Games. Efektem tej współpracy jest m.in. także nowa odsłona serii, opracowana wspólnie przez autorów poprzednich odsłon – studio Yuke’s oraz znaną z innej flagowej serii Take Two, NBA 2K, ekipę Visual Concepts. Pod względem technicznym, produkcja stanowi kompilację sprawdzonych rozwiązań z poprzednich części cyklu, wzbogaconych szeregiem ulepszeń na gruncie realizmu i grywalności. Po raz kolejny możemy więc poprowadzić do walki swojego ulubionego zapaśnika, wybierając z szerokiego wachlarza obecnych i legendarnych gwiazd wrestlingu, na czele z firmującym nową odsłonę gry Johnem Ceną. Dzięki modyfikacji systemu sterowania, kontrolowane przez nas postaci dysponują teraz nieco szerszym wachlarzem ciosów, wyprowadzanych w bardziej intuicyjny sposób. Za sprawą ulepszonej animacji oraz nowej technologii motion-capture, ich ruchy są także bardziej realistyczne, niż w poprzednich odsłonach cyklu. W WWE 2K15 do znanych nam już trybów rywalizacji jedno- i wieloosobowej, dołączyły także zupełnie nowe warianty zabawy. Dzięki współpracy ze studiem Visual Concepts, możliwe stało się wykorzystanie wielu nowoczesnych rozwiązań, zastosowanych m.in. w NBA 2K15 - począwszy od usprawnień warstwy graficznej i lepszych efektów świetlnych, po dostępne tylko dla posiadaczy PC i konsol ósmej generacji wiernie odwzorowane twarze oraz sylwetki zawodników. Całość zrealizowana jest w tradycyjnym dla serii stylu, przypominającym transmisje telewizyjne, zaś naszym zmaganiom towarzyszy profesjonalny komentarz, na który złożyło się pięciokrotnie więcej kwestii niż w poprzedniej odsłonie gry.

12 12

Kategoria: Walki
Ilość graczy: 1-4 graczy
Stan: Uzywana

Wyświetl film


Masz problem ze znalezieniem jakiegoś tytułu, który ciężko dostać na rynku? Napisz do nas, a my postaramy się zdobyć go dla Ciebie. Działa to na zasadzie: Ty piszesz czego szukasz, podajesz nam kontakt do siebie, a my jak to znajdziemy to dajemy znać, że jest do kupienia i za jaką cenę. Usługa bez zobowiązań.

Wystarczy, że skontaktujesz się z konsultantem, wybierzesz grę, podasz dokładny adres i numer telefonu, zaproponujes godzinę odbioru gry w domu i będziesz mógł cieszyć się nowym tytułem. Dowóz na terenie miasta - 5 zł.

Masz jakieś uwagi, spostrzeżenie, zobaczyłeś błąd na stronie, chciałbyś więcej informacji, pisz do konsultanta.