F.H. AKMA

Gry

Niektóre pozycje maja zwinięte opisy. Aby wyświetlić szczegóły produktu kliknij w jego obszarze. Nie wyświetlaj więcej.

Kategoria:

Assassin's Creed IV Black Flag

Wiodącą postacią kampanii głównej w Assassin's Creed IV: Black Flag jest Edward Kenway (dziadek Connora Kenway'a z Assassin's Creed III), pochodzący z Walii XVIII-wieczny pirat, który podając się za członka tytułowego zakonu dowiaduje się o istnieniu legendarnego Obserwatorium, pozwalającego przyglądać się poczynaniom każdej osoby na ziemi. Pałający chęcią zysku korsarz postanawia zagarnąć sekrety Obserwatorium dla siebie, wplątując się w odwieczny konflikt między zakonami Templariuszy i Asasynów. Miejscem akcji są natomiast Karaiby rok po zakończeniu hiszpańskiej wojny sukcesyjnej (1701-1714), a więc w tzw. złotej erze piractwa. Podobnie jak we wcześniejszych grach z cyklu twórcom udało się wpleść w fabułę wiele autentycznych wydarzeń i postaci. Gracze mogą więc spotkać na swojej drodze m.in. Edwarda Teacha (Czarnobrody), Benjamina Hornigolda, Calico Jacka Rackhama, Annę Bonny oraz Charlesa Vane'a. Świat gry podzielony został na ponad 50 unikatowych lokacji. Najważniejsze z nich to trzy duże miasta - Kingston, Hawana i Nassau, z których każde reprezentuje odmienny styl architektoniczny. Nie brakuje również małych osad rybackich, plantacji cukru, ukrytych zatoczek czy starożytnych ruin. Żeglugę po morzach ułatwia bohaterowi własny statek – Kawka, który poddawać można rozlicznym modyfikacjom (np. taran, wzmocniony kadłub, większa liczba armat). Doskonale znane fanom cyklu Assassin's Creed standardowe elementy rozgrywki (np. akrobatyczne pokonywanie przeszkód i widowiskowe pojedynki z przeciwnikami) wzbogacone zostały o kilka innowacji. Jedną z nich jest możliwość nurkowania i eksploracji zatopionych statków. Zmiany objęły również system bitew morskich, w których znacznie poprawiono AI przeciwników. Mechanika walki bazuje na rozwiązaniach zastosowanych uprzednio w AC III. Poza standardowym ukrytym ostrzem asasynów w trakcie starć bohater może zrobić użytek z dwóch broni białych – szabel, pałaszy i podobnych – oraz do czterech pistoletów. Tradycyjnie już kampanię główną uzupełnia rozbudowany tryb multiplayer ze sporą ilością zróżnicowanych map i postaci, w jakie można się wcielić. Największą nowość stanowi narzędzie Game Lab, które pozwala graczom modyfikować ponad 200 różnych parametrów gry i w ten sposób tworzyć własne wersje trybów wieloosobowych. Poza tym znacznie rozbudowano znany z poprzedniej części kooperacyjny tryb Wolfpack, który teraz stanowi osobny moduł multiplayera o nazwie The Wolfpack Experience, wzbogacony o własną fabułę i dodatkowe urozmaicenia. Od strony technicznej, Assassin's Creed IV: Black Flag wykorzystuje możliwości silnika AnvilNext, którym deweloperzy z Ubisoftu posłużyli się również w Assassin's Creed III i Assassin's Creed III: Liberation. Oferuje on wysokiej jakości oprawę wizualną z mnóstwem detali oraz naturalnie wyglądającymi animacjami ruchu postaci i obiektów.

12 12 12

Kategoria: Akcja
Ilość graczy: 1 gracz
Stan: Uzywana

Wyświetl film

Call Of Duty Black Ops III

Studio Treyarch dołączyło do zespołów produkujących kolejne odsłony serii Call of Duty w 2005 roku, tworząc Call of Duty 2: Big Red One. W późniejszych latach deweloper spłodził Call of Duty 3 i Call of Duty: World at War, aż w końcu, w 2010 roku wypuścił pierwszą odsłonę podserii Black Ops. Call of Duty: Black Ops III na konsolę Xbox One jest, jak sama nazwa wskazuje, jej trzecią częścią, a zarazem pierwszą stworzoną z myślą o najnowszym urządzeniu firmy Microsoft. W związku z tym deweloper, tworzący ten projekt przez około trzy lata, zatroszczył się dużo lepszą oprawę graficzną, niż to, co widzieliśmy we wcześniejszych Black Opsach. Zastosowany silnik graficzny pozwala na generowanie obrazu o jakości tego z Call of Duty: Advanced Warfare, jednak tym razem mapy w kampanii fabularnej są większe i mniej liniowe. Produkcja, do czego zdążyła nas już przyzwyczaić seria Call of Duty, działa oczywiście w 60 klatkach na sekundę. Akcja rozgrywa się w 2065 roku, czyli kilkadziesiąt lat po wydarzeniach ukazanych w Black Ops II. Świat poszedł znacznie do przodu i na znaczeniu zyskały genetyczne modyfikacje i specjalne implanty. Doprowadziło to do podziału społeczeństwa na zwolenników i przeciwników tych rozwiązań, jednak był to dopiero początek problemów. Wojsko, dysponujące systemem informatycznym NDI, do którego podłączeni są żołnierze jednostki specjalnej Black Ops, wysłało na misję kilku swoich agentów. Po dotarciu na miejsce, z niewiadomych przyczyn odłączyli się oni od sieci i zniknęli bez śladu. Jakby tego było mało, niedługo po tym tajemniczym wydarzeniu doszło do ogromnego wycieku tajnych danych. Wojsko wysyła więc kolejny zespół Black Ops, którego zadaniem jest odszukanie kolegów. Zabawa w Call of Duty: Black Ops III odbywa się w trzech głównych trybach – kampanii fabularnej, multiplayerze i Zombie. W pierwszym przypadku mamy do czynienia z zestawem zadań, połączonych wspólną historią, które można przechodzić samemu albo w ramach współpracy. W rozgrywkach wieloosobowych otrzymujemy szereg trybów, polegających na walce z osobami z całego świata, na specjalnie przygotowanych mapach. Natomiast Zombie to rozwiniecie zabawy znanej z poprzednich odsłon cyklu, w której, współpracując z innymi osobami, staramy się przetrwać inwazję tytułowych nieumarłych.

12 12 12

Kategoria: Strzelanki
Ilość graczy: 1 gracz/multiplayer
Stan: Uzywana

Wyświetl film

Fighter Within

Fighter Within to bijatyka nowej generacji przygotowana przez firmę Ubisoft, znaną z takich gier jak Rayman, Assassin’s Creed czy Far Cry. Tytuł do zabawy wykorzystuje kontroler ruchu Kinect. Rozgrywka opiera się na tych samych zasadach, co w każdej innej bijatyce. Naprzeciw siebie stają dwaj zawodnicy, którzy potrafią zadawać ciosy rękami, nogami, robić uniki i kombosy. W odróżnieniu od pozostałych produkcji z tego gatunku, gracz steruje swoim podopiecznym używając w tym celu kontrolera ruchu Kinect. Należy więc bić, kopać i kucać w trakcie kolejnych potyczek. Twórcy udostępnili kilka trybów gry, w tym multiplayer (lokalny i przez Internet).

12 12 12

Kategoria: Walki
Ilość graczy: 1-2 graczy
Stan: Uzywana

Wyświetl film

Halo The Master Chief Collection

Halo: The Master Chief Collection to zestaw stworzony po to, by przygotować posiadaczy konsoli Xbox One na nadejście gry Halo 5: Guardians, wydanej w 2015 roku. Pakiet zawiera cztery główne odsłony cyklu Halo, z Master Chiefem w roli głównej – Halo: Combat Evolved (w wersji Anniversary), Halo 2, Halo 3 i Halo 4. Są to FPS-y stworzone pierwotnie przez studia Bungie i 343 Industries. Oprócz tego posiadacze pakietu otrzymali serial Halo: Nightfall (produkcji Ridleya Scotta), a także dostęp do multiplayerowych beta testów gry Halo 5: Guardians. Większość pozycji trafiła do pakietu w zasadniczo niezmienionej postaci. Wyjątek stanowi Halo 2, które na okazję wydania The Master Chief Collection zostało zaktualizowane do wersji Anniversary. Oznacza to przede wszystkim znacząco poprawioną oprawę graficzną, z której jednak w każdej chwili można zrezygnować, za naciśnięciem jednego przycisku wracając do klasycznej oprawy. Oprócz tego wzbogacono filmy przerywnikowe o dodatkowe sceny, a także zwiększono liczbę terminali w lokacjach z kampanii, oferując za ich pośrednictwem informacje rzucające nieco światła na fabułę Halo 5: Guardians.

12 12

Kategoria: Strzelanki
Ilość graczy: 1-4 graczy
Stan: Uzywana

Wyświetl film

Mad Max

Fabuła Mad Maxa nie nawiązuje bezpośrednio do żadnego z powstałych wcześniej filmów, lecz opowiada nam zupełnie nową historię, wykorzystując jedynie „ikoniczne” elementy charakterystyczne dla całej serii. W grze wcielamy się oczywiście w postać tytułowego Maxa, który po utracie swojego legendarnego samochodu V8 Interceptor wyrusza w podróż po rozległym, postapokaliptycznym Pustkowiu. Celem jego wędrówki jest skonstruowanie nowej maszyny, która dorówna osiągom jej legendarnemu poprzednikowi. Jest to jednak tylko wstęp do wielu przygód, czekających na drodze głównego bohatera. Max ma bowiem nadzieję na odnalezienie legendarnej krainy Plains of Silence, gdzie będzie mógł wreszcie zaznać upragnionego spokoju i ukojenia, ale przy okazji nie omieszka zemścić się na swoich oprawcach. Gra pozwala na swobodne poruszanie się po świecie Pustkowia, w którym roi się od wszelakiej maści wrogo nastawionych postaci. W eksploracji pomaga nam nowy samochód o nazwie Magnum Opus, który w miarę postępów w przygodzie możemy ulepszać i uzbrajać w coraz to nowsze gadżety. Dzięki temu poprawiamy zarówno jego osiągi, jak i sprawność bojową, co jest rzeczą szczególnie ważną, bo to właśnie ten wehikuł jest naszą podstawową bronią. Twórcy Mad Maxa położyli spory nacisk na element walk samochodowych, a ponadto odwzorowano ok. 50 różnych pojazdów znanych z filmowej serii. W sytuacjach, w których nie możemy liczyć na wsparcie ze strony naszego samochodu, Max zmuszony jest rozprawiać się z wrogami w bardziej tradycyjny sposób. Twórcy zastosowali w grze system walki oparty o kontry, przypominający mechanikę znaną z serii Batman lub Sleeping Dogs. Z wrogami można też rozprawić się w bardziej tradycyjny sposób – korzystając z charakterystycznego obrzyna głównego bohatera, choć aspekt strzelankowy nie został w produkcji rozbudowany w takim stopniu, jak walka wręcz. Podczas odkrywania kolejnych terenów trafimy na różnego rodzaju obozowiska, wieże czy punkty obserwacyjne, gdzie możemy między innymi zdobyć złom – umożliwiający zakup nowych ulepszeń – a także cenne jedzenie regenerujące zdrowie czy paliwo zasilające wóz Maksa. Oprócz wątku głównego zadbano o odpowiednią ilość rozmaitych misji pobocznych i zadań dodatkowych, które zachęcają do eksploracji świata i poświęcenia grze znacznie większej ilości czasu niż wymaga tego fabuła.

12 12 12

Kategoria: Akcja
Ilość graczy: 1 gracz
Stan: Uzywana

Wyświetl film

NBA Live 14

NBA Live 14 to podjęta przez koncern Electronic Arts oraz ekipę deweloperską studia EA Tiburon próba przywrócenia świetności serii gier sportowych poświęconych profesjonalnej koszykówce. Produkcja jest pierwszą odsłoną cyklu NBA Live wydaną po przeszło czteroletniej przerwie. Zgodnie z gatunkową konwencją, gracze mają okazję pokierować zawodnikami ulubionych drużyn występujących na parkietach amerykańskiej ligi NBA. Gra oferuje kilka trybów zabawy, w tym Rising Star Mode (kariera), Road to the Playoffs, Slam Dunk Challenge oraz Ultimate Team. Rywalizację na wirtualnych boiskach toczyć można przeciw komputerowej sztucznej inteligencji lub żywym przeciwnikom. Ambicją twórców NBA Live 14 był jakościowy przeskok w ewolucji serii. Wśród nowych elementów uwagę przykuwają m.in. system bouncetek pozwalający zachować większą kontrolę nad sposobem odbijania piłki przy uwzględnieniu realistycznych praw fizyki. Z kolei dzięki technologii Courtq gra połączona jest z bogatym systemem statystyk prowadzonym przez firmę Synergy Sports Technology i uwzględniającym ponad 70 na bieżąco aktualizowanych wskaźników dotyczących zawodników oraz drużyn grających na co dzień w lidze NBA. Wysokiej jakości oprawa audiowizualna gry jest zasługą nowoczesnego silnika Ignite, zaprojektowanego z myślą o technicznych możliwościach konsol ósmej generacji – Xbox One oraz PlayStation 4. Oficjalna licencja amerykańskiej National Basketball Association pozwoliła twórcom na wykorzystanie nazw i symboli drużyn NBA, a także nazwisk i podobizn zawodników oraz autentycznych scenerii hal sportowych, w których toczą się rozgrywki.

12

Kategoria: Sportowe
Ilość graczy: 1-2 graczy
Stan: Uzywana

Wyświetl film

Pro Evolution Soccer 2015

Pro Evolution Soccer 2015 to kolejna odsłona piłkarskiej serii autorstwa firmy Konami. Jest to także pierwsza część dedykowana konsolom ósmej generacji. Tytuł został stworzony w oparciu o technologię Fox Engine i umożliwia rozgrywki w trybach single i multiplayer. Edycja ta wprowadza szereg innowacji, dzięki dostępności gry na PlayStation 4 i Xboksie One. Twórcy w końcu mogli wykorzystać pełnię możliwości swojego silnika, oferując szereg zmian i usprawnień. Przede wszystkim znacznie ulepszono sztuczną inteligencję sportowców. Przeciwnicy lepiej reagują na zaistniałą sytuację i uczą się naszych zagrywek, a kompani z drużyny starają się wspomagać nas w działaniach i dostosowywać do strategii, nawet będąc na drugim końcu boiska. Dzięki temu jeszcze bardziej przypominają oni swoich rzeczywistych odpowiedników. Na wrażenia płynące z rozgrywki wpływa także klimat panujący na wirtualnym stadionie, tworzony przez zachowania kibiców, którzy także doczekali się kilku ulepszeń. Reakcje tłumu są teraz kompleksowe i widowiskowe. Nie zabrakło również szeregu poprawek mechaniki rozgrywki. W PES 2015 znajdziemy zupełnie nowy system oddawania strzałów, jak również ulepszony mechanizm wykonywania podań prostopadłych, finalizujących atak. Twórcy ulepszyli także grę bramkarzy, jak również poczynili wiele poprawek w kwestii zachowania zawodników podczas pojedynków z innymi graczami oraz sprintu.

12

Kategoria: Sportowe
Ilość graczy: 1-8 graczy
Stan: Uzywana

Wyświetl film

Shadow Warrior

Shadow Warrior to remake gry pod tym samym tytułem, stworzonej przez zespół 3D Realms w 1997 roku. Za nową odsłonę odpowiada studio Flying Wild Hog, polski deweloper znany z FPS-a w futurystycznych klimatach o nazwie Hard Reset. W skład studia wchodzą ludzie, którzy pracowali przy takich tytułach, jak Painkiller, Wiedźmin 2 czy Bulletstorm. Akcja tytułu przenosi nas na Daleki Wschód, gdzie odwiedzimy pokryte śniegiem góry, podziemia porośnięte trawą czy ogrody w japońskim stylu. Historia opowiada losy Lo Wanga, mistrza sztuk walki, który został zatrudniony przez Zilla Enterprises, by odnaleźć legendarne ostrze zwane Nobitsura Kage. Bohater odkrywa związek mistycznej broni ze starożytnymi bogami z innego świata, a rzeczywistość opanowują demony z piekła rodem. Celem Wanga jest wysłanie ich z powrotem w ciemną otchłań i odkrycie prawdy kryjącej się za inwazją istot nie z tej ziemi. W tym zadaniu pomaga mu Hoji, wygnana dusza z tajemniczej krainy Starożytnych. Pod względem rozgrywki gra przypomina pierwowzór, a zatem najwięcej czasu spędzamy na wybijaniu w pień hord przeciwników. Tytuł jest strzelaniną FPP w starym, arcadowym stylu, w której równie duży nacisk położono na walkę za pomocą broni białej. Lo Wang używa zatem zarówno różnego kalibru spluw, jak i wyposażenia charakterystycznego dla wojowników ninja: śmiercionośnej katany czy shurikenów. Twórcy wykorzystali sprawdzone rozwiązania również w pomniejszych elementach budujących rozgrywkę - system leczenia opiera się na apteczkach, a bohater nie został w żadnym stopniu ograniczony limitem noszonej broni. Ważnym aspektem jest system rozwoju postaci. W grze występują trzy rodzaje zasobów, które pozwalają na spersonalizowanie bohatera. Pierwszy z nich to gotówka, drugi kryształy ki, trzeci zaś to punkty karmy. Pieniądze pozwalają na modyfikowanie posiadanej przez Lo Wanga broni oraz dokupywanie amunicji. Kryształy ki i punkty karmy umożliwiają zaś rozwój umiejętności oraz mocy ki Lo Wanga (np. regeneracja zdrowia, niezwykła mobilność, oszałamianie przeciwników) i to właśnie ten element w największym stopniu pozwala spersonalizować doświadczenia płynące z rozgrywki. Oprawa audiowizualna Shadow Warriora stoi na wysokim poziomie. Zadbano o dużą liczbę szczegółów, wiele elementów otoczenia jest podatnych na zniszczenia, a twórcze podejście do destrukcji zapewnia sporą przewagę w walce. Da się na przykład podprowadzić wroga w pobliże samochodu i wysadzić pojazd albo wpuścić przeciwników pomiędzy łatwopalne beczki i jednym celnym strzałem spowodować reakcję łańcuchową.

12 12 12 12

Kategoria: Strzelanki
Ilość graczy: 1 gracz
Stan: Nowa

Wyświetl film

Sunset Overdrive

Akcja gry toczy się w roku 2027 w tytułowym mieście Sunset. Kluczową rolę odgrywa w nim korporacja Fizzco i wyprodukowany przez nią napój energetyzujący OverCharge Delirium XT. Impreza inaugurująca wprowadzenie produktu na rynek zamienia się w apokalipsę, kiedy wszyscy, którzy kosztują złocistego trunku, zamieniają się w bezmyślne mutanty i w krótkim czasie opanowują miasto. Gracz wciela się w przypadkowego sprzątacza (lub sprzątaczkę, jako że postać można spersonalizować) – jedną z niewielu osób, które uniknęły pechowego losu. Oprócz nas w Sunset przetrwało także trochę innych ludzi, połączonych w różne frakcje. Spotykamy na przykład Troop Bushido – poszukiwaczy przygód wzorujących się na samurajach – albo Fargarths, miłośników LARP-ów (gier Live Action Role Play), którzy otrzymali okazję do wcielenia swoich fantazji w życie. Postacie te stają się dla nas źródłem rozmaitych misji (głównych i pobocznych) oraz innych aktywności. Akcja Sunset Overdrive została osadzona w otwartym świecie>. Twórcy stawiają na swobodę poruszania się, czerpiąc wzór z takich serii, jak Prince of Persia, a nawet Tony Hawk’s Pro Skater. Możemy swobodnie wdrapywać się na wszelkie przeszkody, biegać po ścianach niczym Spider-Man, a nawet ślizgać się („grindować”) po liniach wysokiego napięcia – liczy się humor oraz dynamika i sprawność przemieszczania, więc twórcy nie oglądają się na realistyczną fizykę. Wspomniany element zabawy przekłada się na styl, kolejną ważną mechanikę gry. Im bardziej efektowne „triki” wykonujemy i im bardziej pomysłowo wykańczamy wrogów, tym szybciej napełniamy odpowiedni wskaźnik, co owocuje odblokowywaniem specjalnych power-upów (ang. Amps), dających bohaterowi rozmaite moce. Znajdujemy tu m.in. lewitację i możliwość wywołania tornada lub nawet wybuchu nuklearnego. Tego rodzaju ulepszeń jest w sumie ponad 50. A czym walczymy z mutantami? Deweloper oddał do naszej dyspozycji pokaźny arsenał, wypełniony mniej lub bardziej cudacznymi środkami zagłady. Co powiecie na TNTeddy, wyrzutnię pluszowych misiów wypełnionych dynamitem? A może interesuje Was Roman Candle – rewoler miotający fajerwerkami – albo The Dude, którego amunicję stanowią skaczące kule do kręgli? Broń zdobywamy wraz z postępami w grze i kupujemy ją za wirtualną walutę.

12 12 12

Kategoria: Strzelanki
Ilość graczy: 1 gracz
Stan: Uzywana

Wyświetl film

The Evil Within Limited Edition

The Evil Within, pierwotnie ochrzczony nazwą roboczą Zwei, to miks survival horroru i gry akcji z perspektywy trzeciej osoby. Za tytuł odpowiada studio Tango Gameworks, kierowane przez japońskiego producenta – Shinjiego Mikamiego, ojca takich gier jak Dino Crisis, Devil May Cry czy Onimusha. Deweloper jest znany z położenia podwalin pod gatunek określany jako survival horror, który wykrystalizował się w najbardziej znanej produkcji Mikamiego – Resident Evil. Po wielu pobocznych projektach, jak Vanquish czy Shadows of the Damned, twórca postanowił powrócić do korzeni, aby ponownie wystraszyć graczy. Historia przedstawia losy zwykłego detektywa imieniem Sebastian. Bohater wyrusza razem z dwojgiem partnerów do ponurego miasteczka, by zbadać miejsce zbrodni w tamtejszym zakładzie psychiatrycznym, wybudowanym w gotyckim stylu. Okazuje się, że w miejscu, gdzie popełniono morderstwa, nie ma żywej duszy. Po przekroczeniu bramy szpitala detektywi są świadkami przerażającego widoku brutalnie zmasakrowanych ciał. W toku prowadzenia śledztwa przewodnia postać opowieści zostaje znienacka zaatakowana i traci przytomność – po ocknięciu się towarzyszący policjant zostaje zabity na jej oczach. Wtedy zaczyna się podróż w głąb ciemności i prawdziwa walka o przetrwanie w świecie pełnym agresywnych i krwiożerczych maszkar. W trakcie rozgrywki nie ma dramatycznych zwrotów akcji – fabuła opiera się przede wszystkim na motywie tajemnicy i szaleństwa. Atmosfera zaszczucia i przygnębienia budowana jest stopniowo – twórcy wyważyli odpowiednio elementy rozgrywki tak, by gracz czuł na każdym kroku czyhające niebezpieczeństwo. Klimat podkręcają nie tyle mocne zawirowania fabularne, co powolne zgłębianie tajemnic, jakie skrywa przerażające miasteczko. W The Evil Within akcja prowadzona jest głównie liniowo, a lokacje, jakie zwiedzamy podczas tej mrocznej podróży, są klaustrofobiczne. W dalszej części kampanii nie brakuje jednak bardziej otwartych przestrzeni, gdzie możemy pozwolić sobie na więcej swobody. Dodatkowym atutem jest zmieniające się w najmniej spodziewanym momencie otoczenie. Bohater nieraz miewa wizje rodem z serii F.E.A.R., w trakcie których przytrafiają mu się niepokojące rzeczy. Przeczesywania najciemniejszych zakątków korytarzy nie należy kojarzyć z bezstresowym spacerkiem – gra ocieka brutalnością, a krew bardzo często leje się w hektolitrach i bryzga ze szkaradnych ciał żywych trupów na wszystkie strony.

12 12 12

Kategoria: Horrory
Ilość graczy: 1 gracz
Stan: Uzywana

Wyświetl film

Thief

Thief to gra akcji stawiająca na prowadzenie działań z ukrycia i traktująca o przygodach tytułowego złodzieja Garretta. Produkcja ta została stworzona przez studio Eidos Montreal, znane z Deus Ex: Bunt Ludzkości. Projektując Thiefa autorzy wzorowali się na poprzednich częściach marki, za które odpowiadają nieistniejące już studia Looking Glass i Ion Storm, aczkolwiek całość należy traktować jako próbę restartu całej serii. W Thiefie wracamy do uniwersum stanowiącego połączenie kilku motywów: okresu wiktoriańskiego, magii, gotyku oraz steampunku. Główny bohater serii, przebiegły złodziej Garrett, wraca po latach nieobecności do metropolii zwanej Miastem (City), gdzie panuje nowy porządek. Miastem rządzi Baron, tyran i okrutnik, który ma na uwadze wyłącznie swoje interesy. Okoliczna ludność jest nękana nie tylko przez podległą mu straż miejską, ale także tajemniczą zarazę. Ta sytuacja interesuje Garreta z jednego powodu: narastający chaos jest doskonałą okazją, aby wzbogacić się kosztem innych. Szybko okazuje się, że legendarny złodziej został wplątany w grubszą intrygę i ponownie będzie musiał opowiedzieć się po jednej ze stron konfliktu. Nowy Thief podąża ścieżką wytyczoną przez poprzednie odsłony i składa się z fabularyzowanych misji, w których Garrett okrada kolejnych bogatych mieszkańców Miasta, przy okazji poznając ich najskrytsze sekrety. W dalszym ciągu gracz może przeprowadzać akcje na wiele sposobów (np. skorzystanie z głównego wejścia, przeprawa przez kanały, skakanie po dachach), korzystając z bogatego asortymentu gadżetów, na który składają się między innymi wytrychy, szczypce do cięcia drutu, strzały ze sznurem czy klucz do otwierania kratek szybów wentylacyjnych. Mimo niewątpliwych umiejętności szermierczych, tytułowy złodziej woli unikać otwartej konfrontacji i działa z ukrycia. W ominięciu lub wyeliminowaniu straży pomagają mu takie zabawki jak specjalne strzały (np. wodna do gaszenia pochodni lub hukowa do odwracania uwagi), czy chociażby pałka, której uderzenie momentalnie ogłusza cel. Jednym z dodatków są szpony umożliwiające wspinanie się w wybranych miejscach poziomów. Czwarta odsłona Thiefa przynosi szereg usprawnień, które dotyczą przede wszystkim zachowania przeciwników. Postacie niezależne, w tym charakterystyczni strażnicy miejscy, potrafią przeczesywać pomieszczenia w poszukiwaniu podejrzanego ruchu i lepiej rozumieją infrastrukturę poziomów. Garrett otrzymał za to tak zwane „skupienie” (Focus), podświetlające elementy, z którymi można wejść w interakcję. Zdolność zwalnia też czas podczas kradzieży kieszonkowych i otwierania zamków oraz pozwala wyprowadzać specjalne ataki w trakcie walki – jeden z nich umożliwia odepchnięcie wroga. Opcja - Kinect.

12 12 12 12 12

Kategoria: Akcja
Ilość graczy: 1 gracz
Stan: Uzywana

Wyświetl film

Titanfall

Titanfall to sieciowy FPS osadzony w oryginalnym uniwersum sci-fi. Za produkcję tytułu odpowiada amerykańskie Respawn Entertainment, założone w 2010 roku. Dwaj jego założyciele, Vince Zampella i Jason West, pracowali wcześniej na kierowniczych stanowiskach w studiu Infinity Ward, które współtworzyło serię Call of Duty. W Titanfall ludzkość podzielona jest na dwie, zwalczające się frakcje. Pierwszą stanowi konsorcjum potężnych korporacji, pragnących położyć ręce na zasobach planet pozostających do tej pory poza zainteresowaniem władz Ziemi. Druga, to zbuntowani mieszkańcy wyzyskiwanych przez wielkie firmy światów. Podczas prac nad uniwersum gry, twórcy czerpali inspiracje z takich filmów jak Dystrykt 9 czy Łowca androidów. Pomimo tego, że tytuł oferuje wyłącznie rozgrywkę w trybie multiplayer - w formie kampanii lub pojedynczych meczy opartych na różnych wariantach sieciowej rozgrywki (Attrition, Capture the Flag, Hardpoint Domination, Last Titan Standing czy Pilot Hunter) – zaprezentowany świat jest spójny i oparty o solidne, logiczne podstawy. Rozgrywki sieciowe toczą się na kilkunastu zróżnicowanych arenach, rozsianych po całej galaktyce. Do poszczególnych lokacji przypisano historie oraz uzasadnienie dla toczonych tam działań wojennych. W ten sposób twórcy połączyli tradycyjny tryb multiplayer, z definicji skupiony wyłącznie na starciach graczy, z rozwiązaniami fabularnymi znanymi z solowych produkcji. Gracze wcielają się w Pilotów, czyli żołnierzy zdolnych kierować kilkumetrowymi mechami, zwanymi tu Tytanami. Te ostatnie są swego rodzaju nagrodą za skuteczność na polu bitwy, choć w ostateczności trafiają także i do mniej wprawionych graczy. Początkowo wszyscy zaczynają rozgrywkę na piechotę, ale w odróżnieniu od wielu innych FPS-ów, sporo czasu spędzają nad powierzchnią ziemi. Titanfall wyróżnia się ciekawym systemem poruszania się, który stawia na płynne i niezwykle szybkie przemierzanie map. Grywalne postaci wyposażone są w plecaki odrzutowe, pozwalające im skakać wyżej i dalej niż normalnie. Piechurzy potrafią przeskakiwać pomiędzy budynkami i biegać po ścianach, dzięki czemu są w stanie dostać się na drugi koniec mapy bez dotykania stopą ziemi. W wieloosobowych bitwach bierze na raz udział maksymalnie 12 żywych graczy, podzielonych na dwie zwalczające się drużyny. Mimo to, na mapie pojawia się o wiele więcej postaci, część z nich to sterowani przez AI żołnierze i roboty (da się je hackować). Ponadto w Titanfall występują przedstawiciele lokalnej fauny – niektóre zwierzęta nie są agresywne, podczas gdy inne potrafią zapolować na grających.

12 12 12 12

Kategoria: Strzelanki
Ilość graczy: multiplayer
Stan: Uzywana

Wyświetl film

Tomb Raider: Definitive Edition

Tomb Raider: Definitive Edition to odświeżona wersja przeboju z 2013, opracowana z myślą o konsolach nowej generacji. Pierwowzór powstał w studiu Crystal Dynamics, podczas gdy za ulepszoną edycję odpowiada znane ze Sleeping Dogs studiu United Front Games. Gra jest restartem serii i tym samym pozwala na wcielenie się w młodą Larę Croft, zanim ta została słynną poszukiwaczką przygód. Akcja zaczyna się, gdy potężny sztorm rozbija należący do niej statek badawczy i nasza bohaterka ląduje na tajemniczej wyspie niedaleko wybrzeży Japonii. Motywem przewodnim jest tym razem przetrwanie w dzikim i wrogo nastawionym środowisku. W tej odsłonie nasza bohaterka odgrywa rolę zarówno łowcy jak i zwierzyny dla zamieszkujących wyspę stworzeń. Współgra z tym nowa brutalna mechanika walki pozwalająca na dynamiczne starcia w zwarciu oraz kładąca większy nacisk na różnorodne zastosowania dostępnych broni, wśród których znaleźć można m.in. łuk. By przeżyć gracze muszą wykorzystywać wszystko, co mają pod ręką, a znajdowane po drodze liny, haki oraz maczety okażą się niezbędne podczas zwiedzania świata gry. Dodatkową atrakcją jest nowy system poruszania się, pozwalający na wykonanie prawie wszystkich możliwych ruchów, jakie tylko przyjdą nam do głowy. Seria zawsze słynęła z elementów platformówkowych i najnowsza odsłona znacząco podnosi poprzeczkę w tej kwestii. Tomb Raider zrywa z liniowością swoich poprzedniczek i oferuje jeden duży otwarty oraz podlegający dynamicznym zmianom świat, który został podzielony na szereg mniejszych lokacji odblokowywanych w miarę postępów fabularnych. Nowością w serii jest również wprowadzenie systemu rozwoju postaci poprzez rozdzielanie punktów umiejętności oraz możliwość tworzenia przedmiotów z różnych elementów znajdowanych podczas eksploracji wyspy. Na potrzeby restartu serii zrezygnowano z systemu automatycznego celowania i zastąpiono go całkowicie nowym, w którym gracz sam musi namierzać przeciwników oraz prowadzić ogień. Opcja - Kinect.

12 12 12

Kategoria: Przygodowe
Ilość graczy: 1 gracz/multiplayer
Stan: Uzywana

Wyświetl film

Transformers: Rise of the Dark Spark

Pod względem fabularnym gra scala światy serii Cybetron (znane m.in. z gier Transformers: War for Cybertron oraz Transformers: Fall of Cybertron) oraz filmowego cyklu, którego reżyserem jest Michael Bay i pozwala na pokierowanie robotami z obu tych marek. Scenariusz obraca się wokół poszukiwań tytułowej Czarnej Iskry, czyli starego artefaktu o niewyobrażalnej mocy. W kampanii otrzymujemy okazję zagrania zarówno po stronie Autobotów, jak i Deceptikonów. W Transformers: Rise of the Dark Spark akcję obserwujemy z kamery umieszczonej za plecami postaci, a zabawa polega głównie na toczeniu bitew z innymi postaciami. Rozgrywkę uatrakcyjnia fakt, że każdy bohater potrafi przeobrażać się w konkretną maszynę, np. w samolot, czy samochód. Poza trybem kampanii gra oferuje także rozbudowane opcje wieloosobowe. W ich ramach możemy bawić się m.in. w kooperacyjny tryb Extinction wzorowany na popularnej Hordzie. W nim każdy z graczy wybiera swoją postać z ponad czterdziestu różnych bohaterów, a następnie wspólnie z kolegami musi zmierzyć się tłumami przeciwników. Nie zabrakło także możliwości rywalizowania z innymi użytkownikami. Co godne pochwały, rozgrywki solo i multiplayer zostały ściśle zintegrowane. Dzięki temu postępy i ulepszenia uzyskane w jednym z trybów przenoszone są do drugiego.

12 12

Kategoria: Akcja
Ilość graczy: 1 gracz/multiplayer
Stan: Uzywana

Wyświetl film

Watch Dogs

Watch Dogs to gra akcji z otwartym, nafaszerowanym technologicznymi nowinkami Chicago, w której najpotężniejszą bronią bohatera stają się umiejętności hakerskie. Jest to dzieło kilku studiów, którymi przewodniczy Ubisoft Montreal, znane z takich serii jak Assassin’s Creed, Tom Clancy’s Rainbow Six czy Far Cry. Na potrzeby tej produkcji stworzono nowy silnik Disrupt, pozwalający na stworzenie tętniącego życiem, szczegółowego miasta. Wcielamy się w postać byłego przestępcy imieniem Aiden Pearce, czyli antybohatera, który jest ekspertem we włamywaniu się do systemów elektronicznych. Dzięki temu potrafi, bagatela, wywołać karambol poprzez manipulację światłami na skrzyżowaniu, podłączyć się do miejskiego systemu monitoringu czy włamać do telefonu mijanej osoby, aby dowiedzieć się czegoś więcej na jej temat i na przykład zaingerować w przebieg jej codziennego życia (uratować przed złodziejaszkiem, wykraść pieniądze z konta itp.). Talenty Pearce'a pozwalają mu na kontrolowanie prawie każdego elementu otaczającego go nowoczesnego świata. Dokonywanie tego wszystkiego jest możliwie dzięki obecności Centralnego Systemu Operacyjnego, czyli ctOS. Rozwiązanie to podłączyło do jednej sieci infrastruktury zarządzające m.in. zasilaniem, miejskim metrem, sygnalizacją świetlną i kamerami monitoringu. W rezultacie metropolie kontrolowane są przez komputery, będące własnością prywatnych firm. Korporacje te wykorzystują swoją pozycję do gromadzenia ogromnych ilości danych na temat każdego obywatela. Aby przejąć kontrolę nad daną dzielnicą, wystarczy znaleźć lokalną centralę ctOS i zdobyć potrzebne kody dostępu. Gra oferuje świat o otwartej strukturze, w którym każdy element podłączony do Centralnego Systemu Operacyjnego stanowi potencjalną broń. Wszystko to nie oznacza wcale, że Aiden jest słabeuszem przyklejonym do ekranu komórki. Wprost przeciwnie, bohater doskonale radzi sobie również z fizyczną przemocą i jest w stanie rozprawić się ze znacznie liczniejszymi siłami wroga. W trakcie starć korzysta zarówno z broni palnej (od zwykłego pistoletu aż po bazookę), materiałów wybuchowych domowej roboty, jak i technik walki w zwarciu. Przeżycie ułatwia mu również system osłon.

12 12 12 12

Kategoria: Akcja
Ilość graczy: 1 gracz
Stan: Uzywana

Wyświetl film

Zombie Army Trilogy

Zombie Army Trilogy to wydany m.in na platformę Xbox One, zestaw dwóch pierwszych odsłon serii Sniper Elite: Nazi Zombie Army, uzupełniony przez kolejną, trzecią kampanię. Za produkcję ponownie odpowiada zespół Rebellion, znany z serii Sniper Elite, gry Rogue Warrior czy też Medal of Honor Underground. Tytuł został podzielony na trzy kampanie, składające się łącznie z piętnastu misji fabularnych, opowiadających o walce żołnierzy z hordami zombie. Gracze wcielają się w jedną z ośmiu postaci i ruszają do walki. Rozgrywka opiera się na zasadach znanych z normalnej serii Sniper Elite. Oznacza to, że akcję obserwujemy z perspektywy trzeciej osoby, a podczas zabawy strzelamy głównie z karabinów snajperskich oraz zastawiamy rozmaite wybuchowe pułapki (łącznie twórcy przygotowali dwadzieścia pięć rodzajów uzbrojenia). Dodatkowo podczas walki warto wykorzystywać zgniłe ciała przeciwników, gdyż trafienie zombie np. w nogę, sprawia, że ta odpada, a co za tym idzie przeciwnik traci na mobilności. Rozgrywka urozmaicana jest przez efekt X-ray, czyli kamerę prezentującą, przy dobrym trafieniu, pocisk świdrujący wnętrzności nieumarłych. Twórcy umożliwi zabawę zarówno w samotności, jak i w ramach współpracy dla maksymalnie czterech osób. Oprócz tradycyjnej kampanii przygotowano także tryb Hordy, w którym na pięciu mapach odpiera się kolejne fale zombie. Dodatkowo rozgrywkę podzielono na cztery stopnie trudności z możliwością dostosowania ilości zombie. W Zombie Army Trilogy deweloperzy ze studia Rebellion ulepszyli oprawę graficzną „jedynki” i „dwójki”, która na konsolach PlayStation 4 i Xbox One wyświetlana jest w rozdzielczości 1080p.

12 12

Kategoria: Strzelanki
Ilość graczy: 1-4 graczy
Stan: Uzywana

Wyświetl film


Masz problem ze znalezieniem jakiegoś tytułu, który ciężko dostać na rynku? Napisz do nas, a my postaramy się zdobyć go dla Ciebie. Działa to na zasadzie: Ty piszesz czego szukasz, podajesz nam kontakt do siebie, a my jak to znajdziemy to dajemy znać, że jest do kupienia i za jaką cenę. Usługa bez zobowiązań.

Wystarczy, że skontaktujesz się z konsultantem, wybierzesz grę, podasz dokładny adres i numer telefonu, zaproponujes godzinę odbioru gry w domu i będziesz mógł cieszyć się nowym tytułem. Dowóz na terenie miasta - 5 zł.

Masz jakieś uwagi, spostrzeżenie, zobaczyłeś błąd na stronie, chciałbyś więcej informacji, pisz do konsultanta.